Nakon proslavljenih dvadeset uspješnih godina poslovanja, osvojene zlatne medalje za najbolje mjerenje učinkovitosti B2B kampanje, brončane medalje za najbolju upotrebu integriranog mjerenja i istraživanja komunikacije, izbora partnerice Darje Kupinić Gruščić u odbor AMEC-a i mnogih drugih postignuća, MCA Grupa svoje uspjehe nastavit će nizati pod novim imenom – Newton Media SEE.

Tako od ovog tjedna MCA Grupa djeluje pod nazivom Newton Media SEE. Novo ime pratit će i dalje isti ciljevi. Sa svrhom oživljavanja regionalne ponude usluga praćenja medija Grupa Newton Media želi analitičke proizvode u regiji, ali i šire podići na višu razinu. Osim toga, namjera je ukazati na važnost usluga za pametno donošenje odluka, konstantno unaprjeđujući nove tehnologije za poslovnu inteligenciju. Jasmina Garaj Golubiček, članica Uprave i suvlasnica Grupe Newton Media SEE te predsjednica Uprave Presscuta, rekla je: „MCA holding unazad nekoliko godina realizirao je strateško partnerstvo s Newton Medijom i time proširio svoje međunarodno poslovanje pa je promjena imena holdinga u Newton Media SEE samo izraz težnje za poslovanjem pod istim brendom. Promjena imena omogućit će našim korisnicima lakše prepoznavanje međunarodnog karaktera našeg poslovanja.“

 

Nedavno se Grupa predstavila i s novom analitičkom uslugom za koju je nagrađena AMEC-ovom zlatnom medaljom. Kombinacijom analize sadržaja i anketiranjem novinara medijska revizija tvrtkama pomaže točno odrediti specifične potrebe novinara, a u svrhu preciznijeg usmjeravanja vlastite komunikacije. Nagrađeni projekt proveden je u 2016. godini za tvrtku Tesco, koja je rezultate upotrijebila za poboljšanje komunikacijske strategije. Međunarodno udruženje za mjerenje i vrednovanje komunikacije (AMEC) svake godine dodjeljuje nagrade za najbolje medijske analize. Ta prestižna nagrada potvrđuje visoku razinu stručnosti u kojoj se nalazi Grupa Newton Media kao vodeća grupacija u praćenju medija i medijskim analizama na području srednje i jugoistočne Europe. U njezinu su sastavu i hrvatske tvrtke MediaNetPresscut, MSA Adria, Newton Technologies Adria, Briefing mediji i analize. Grupa Newton Media broji više od petsto zaposlenih u dvanaest ureda diljem Europe i servisira više od četiri tisuće korisnika. „Hrvatski i češki partneri od 2014. godine, odnosno od početka svojeg strateškog partnerstva jačaju svoju tržišnu poziciju u svakoj od devet zemalja u kojima djeluju (Češka, Hrvatska, Slovenija, Slovačka, Poljska, Velika Britanija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Makedonija), ali i svoju tržišnu poziciju u Europi. Danas je Grupa Newton Media druga najveća kompanija u Europi po ukupnom prihodu i ostvarenim rezultatima. I dalje ćemo nastaviti dogovorenim putem jačanja kvalitete svojih usluga u sferi media monitoringa i evaluacije medijske komunikacije u online i offline sferi, što uključuje nastavak i intenziviranje napora ulaganja u tehnološke inovacije.“ – dodaje Jasmina.

Crpeći podatke iz više od dvadeset tisuća tiskanih medija, tisuću i petsto televizijskih i radijskih postaja te čak devedeset tisuća online izvora, Newton Media, po svemu sudeći, nastavit će nizati inteligentna rješenja koja služe sustavima za potporu odlučivanju stranih i domaćih ulagača.